Club.

“Manus Sapiens Potent Est”- Знаещата ръка е силна!

Ако някой е забравил, че основен принцип на живота е движението, то е хубаво да си го припомни, колкото може по-скоро. Така и в човешкото тялото всичко се движи, струи, живее. Да си здрав, означава вътре в организма, на всички нива да има абсолютно свободно движение. Защото неподвижното „умира“. Всеки от нас се ражда със 100%-ов запас от енергия и сила, които обаче в резултат от начина на живот ни намаляват. Също така средата, в която живеем и работим, всички външни фактори ни влияят и ни нанасят едни или други травми – физически или психически. Без да знаем от какъв тип е травмата ни (психическа или физическа), тя предизвиква блокаж на нашата енергия и тя не може да се движи свободно, от което органите ни не могат да функционират нормално. Тогава по един или друг начин енергията се „втурва“ да помага към мястото, където „има проблем“. Но това колкото и добре да е за случващото се „оправяне“ се изчерпва на друго място, защото енергията от други органи и системи се оттегля от тях и така е отдала част от потенциала си за справяне с проблема. И тук се получава едно махало или люшкане от проблем в проблем и редица дисфункции на организма, като се нарушава и първичната хармония на цялата картина.
Когато терапевтът се заеме с пациента се оказва, че той „развързва“ цялата верига от травми и изправя цялостното звено. Защото това, което може да направи човек, който знае, е велико, но това, което може да направи тялото след това, е да се регенерира и понякога това граничи с чудо! В резултат на това всички вътрешни сили и сокове се активират и протича една цялостна картина на самовъзстановяване, а след нея се „изправя“ и първоначалният заложен ритъм. И отново стигаме до факта, че движението е здраве. Пазете го, то в повечето случаи е всичко!





Здравата човешка нервна система е право пропорционална на здравето на гръбначния стълб.



...Ето повече за Лоялната Програма, чрез която раздаваме вече, много подаръци!!!

                                                 VIP.LOYALTY.CLUB
            
Здравейте, и ние имахме големи мечти, които с времето зададохме
като целево изпълнение, но сякаш фокусът ни беше слаб. Заради това усетихме спад в обслужването, както към Клиентите си, така и към живота ни. За което молим за извинение. Тогава бяхме в 3-тата година, а днес вече сме в 6-тата. И за да няма неподходящ послевкус ние ограничихме „страничния шум“ и създадохме зона „без стрес“. Така опознаваме Вас Клиентите, както и самите нас в ситуации, които ни поставяте, защото ние всеки ден искаме нещо ново и имаме нужда от развитие.

        Наш Клиент би станал всеки, който е закупил създадените от нас продукти или е ползвал услугите ни. Така знаем, че Той е инвестирал нещо повече, освен това да ни види, вложил e пари или време или и двете едновременно.

        Едно от основните детайли на дейността ни е да създаваме  близост с клиентите си, защото знаем, че хората се връщат там, където ги познават и се чувстват близки, но не фамилиарничим излишно с тях. Тук Клиентът е винаги готов да сподели, ако желае, каквото иска от нас, поради това е нужно да знае, че може да се чувства сигурен и уверен, че няма да бъда подведен, предаден или излъган. Както от нас така и от продуктите или услугите ни. Винаги подчертаваме конкретните ползи и стойност, които даваме, вместо да се стараем да изтъкваме личната си компетентност и вещина. Поради тази причина, чрез всяка наша услуга или продукт, се стремим да разрешаваме поне един проблем или да удовлетворяваме незадоволена трайна потребност.

        Може би за някой е важно постоянно да се стреми „да надхвърля“ очакванията на Клиентите?! Но при нас това не е някаква химера, а възможност да разгръщаме потенциала си. А за това е нужно време, доверие и пак време. А как се изгражда то? Чрез лоялност. Но не тази „задължаващата“ или зависеща, а онази искрената, която подтиква хората да споделят, какво са преживели всеки път, когато са се докоснали до тях. Да, защото детайлите на новата концепция са свързани с преживявания. И то не само едно, а експлозия от преживявания. Да си позволи да се докосва до нещо красиво или да се остави Клиентът да бъде докоснат от нас.
        Винаги сме питали Клиентите през годините за тяхната мъдрост, относно  предпочитанията им към услугите и продуктите ни. Вадим си бележки, учим се и подобряваме обслужването всеки миг. Не чакаме годишното отчетно събрание, за да изкажем всички добри неща към служителите или продуктите си, както и техния еквивалент, само веднъж годишно. Не!
         Един от най-важните детайли бе поставен преди години, когато започнахме и искахме да изградим такава близост с Клиентите си, че да можем да се държим с тях като с професионални приятели. За нас това беше истинско предизвикателство и въпрос на чест, сега когато вече го осъществихме. Не винаги сме били на тази висота, на която сме сега, за това си дадохме сметка един ден, че е важно да стоим здраво стъпили на земята, като се отделяме за малко, само когато Клиента е доволен. А когато не е, продължаваме да се подобряваме и да се разгръщаме, докато постигнем желаното. Защото за нас е много важно да знаем във всеки един момент „къде сме били“, винаги да казваме къде се намираме до момента и да можем адекватно да следваме бъдещето без да досаждаме.

      Но не е нужно да се харесваме на всички или да се доказваме излишно в този корпоративен свят, като хабим енергия в обяснения и празни приказки. Затова днес възнаграждаваме Клиентите си с карта „V.I.P.Loyalty.Club.“. Тази карта е само за тези, които ни се довериха през последните години. За влизане в клубът е нужно доверие и лоялност, за което трябва факторът Време. Без него, сме загубени. За това от 2017 година ще раздаваме повече подаръци откогато и да е било на хората, чиито доверие сме спечелили. Повече услуги, повече усмивки и повече продукти. Защото знаем, че: „Вчера е минало. Утре е загадка. Но Днес е ПОДАРЪК. А какво правим с подаръците? Радваме им се-Сега!“

Това е стимул за Клиентите ни Шампиони.
Нека ви подскажа какъв е профилът на Шампионът Клиент според нас. Това е човек, който вярва в нас и нашата къртовска работа на моменти и иска да успеем, продължавайки да се трудим. Това го прави част от разрастващото ни се семейство. За него ние се оказахме достатъчно добри в бизнеса и неговата лична мотивация е да ни поддържа дори и в тежките ни мигове. Да, ние също преминаваме през такива! Той иска най-доброто за нас, защото иска да прави бизнес с нас. Така често ни дава повече, без да очаква нищо в замяна. Което ни наведе на мисълта, че можем да се поучим от мъдростта му и да се стремим чрез работата ни да генерираме повече от фразата: „и без друго получаваме повече от тях.“ И за наш най-голям късмет такива Клиенти се оказват живата и подвижна наша реклама, без да сме молили за това. И наистина се улавяме, че мислим в тази насока, какво още можем да направим за тези наши Клиенти, които увличат след себе си още и още хора, като ги водят при нас. Ето още една причина да подплатим тяхната добра дума, която е провокирала интересът на техните познати, решили да опитат. Тази подкрепа не остана незабелязана и за това ние не можем да пренебрегнем техния прекрасен жест да говорят. Защото добрата дума се размножава, както се множат и подаръците към тях от наша страна. По тази причина ние не губим връзка с тях и сме в една крачка. Крачката на доверието, Конфеденциалността и цялостното Благоденствие. Дори вече имаме случай от нашата практика, в която един от служителите ни се влюби в Клиента си и направи толкова много за компанията ни. Но тази любов винаги си има цена. А тази цена не ни струваше скъпо, но така ние разбрахме, че само доволния клиент би искал да се връща отново и отново там, където го ценят и обичат, първо като човек. Затова той донесе огромен принос с любовта си към нея и продължава да го прави, като я назова – „Клиент №1“. Така ние сме благодарни за ежедневните ни препоръки, които Клиентите ни правят и когато говорят, не дават и „прашинка“ да падне върху нас. Така открихме още една причина да възнаградим жестът от тяхна страна.

       Инвестираме в Клиентите си, както времето си, така и своите въпроси, чрез които подобряваме своята работа. И винаги питаме периодично вече създадените Клиенти: „Какво още можем да направим за вас, за да подобрим престоят ви при нас?“ А  новодошлите бихме ги попитали още в самото начало: „Какво искате да направим за вас, за да станете наши Клиенти?“  Когато даваме ние го правим с финес. Предлагаме на Клиентите, които са с нас от най-дълго време, да си дадат шанс да почувстват продукта или услугата ни, и така ще обогатяват своевременно представите си за новите детайли в тях. Защото ние не спираме да мечтаем и да попълваме редиците си с нови продукти и услуги. Не се отказваме да опитваме и така избираме да докосваме Клиентите си или да бъдем докоснати от тях, като ни вдъхновяват.

      
С разрастването на марката ни, нашите Клиенти ще могат да се възползват от всичко, което сме пуснали на пазара, защото много добре знаем, че за да служим на Клиенти като Вас, за нас ще изглежда игра без губещи. Всички печелят! Ние никога не сме си позволявали да афишираме какво можем да правим по принцип, но какво можем да направим за Клиентите ни, е друго нещо.

        Пожелаваме си само онова, което можем да постигнем с нежност и професионализъм, и което не задължава Клиентите с абсолютно нищо в този момент да заплащат изживяната наслада. Просто им предоставяме изживяване, заради което си струва да си дадат време да усетят импулса и да бъдат докоснати... с примери, които оставят следи и действия, които затвърждават спомена... в Клиента. За това има подаръчни продукти, безплатни масажни процедури и приятна наслада в спокойна среда, в зоната „без стрес“.

...защото, когато харчите парите си при нас, вие ни се доверявате, а ние искаме да правим бизнес с Вас. За целта ще ви осигурим максимална безконфликтност.

Ето и цялостното предложение:
       Ако човек  дори и само веднъж закупи през годината(2017) пакет от 4 цялостни масажа (единичната цена на масажа е 35лв., а в абонамент слиза на 25лв.)на стойност 100лв. в абонамент, разпределени чрез ползване веднъж седмично, получава още 4 месеца поДАРък/ bonus. Всеки месец в удобен за него време и час, след предварително уговоряне, му се предоставя Office Om Massage – Масаж на стол, който е с времетраене 15 мин.От промоцията може да се възползва всеки, но от подаръчните бонуси само Клиентите, на които сме раздали карти чрез което засвидетелстваме своята лоялност към тях.Чрез този вид масаж всеки възползвал се, си гарантира висока продуктивност и профилактика на третираните области, както следва: глава, врат, гръб, ръце, кръст. За вас ще се погрижи нашият колега  терапевт -
                        Massage and Reiki Therapist: Hristo P. Hristov.

А от тази година (2017), поради нарастващото търсене на „Кром-Крем“ - ът сме взели единодушно решение, че продуктът ще е с много по-добра и достъпна визия, която докосва и се разпознава отдалеч. Заедно с опаковката от 50ml, в комплекта ще има и прекрасен домашен сапун, който е създаден с много добри качества и параметри. Измива и не нарушава Ph-то на кожата. Оставя една следа за чистота и цялостност, която не е обвита в псевдо пяна.

Докато правихме планове в началото на нашия път заложихме на консервативния подход и ние чакахме Клиентите да дойдат при нас. Но за много кратко време разбрахме, че не Те трябва да дойдат, а ние трябва да сме сред тях, за да ни виждат, че ни има, че могат да ни попитат винаги за каквото и да било, свързано с нашия асортимент. И ако желаят да опитат, ние винаги няколко пъти в годината предоставяме възможността от подаръчни комплекти, които просто поднасяме с широка усмивка към Вас-Клиентите. Така се научихме, че е прекрасно да сме „отворени“ за нови възможности, докато кроим плановете си, като им позволяваме да се променят и напасват в бързо оборотния ни свят.Също така докато това се осъществява, осъзнахме, че сме свободни да експериментираме, като оставим понякога нашите планове да ни се изплъзнат, за да не изпускаме шанса, който често чука на вратата на сърцата ни, чрез който изграждаме така желания опит, благодарение на Вас. А той от своя страна е това, което получаваме, когато не получим това, което най-често желаем!

        Всеки може да се убеди в качеството на нашите продукти и услуги и от това, че вече най-рационално ги ползват достатъчно голям брой хора, които се връщат отново при нас, но за които ние не можем да ви разкажем, поради факта, че и ние сме лоялни към тях. Защото алхимията е отворен процес и се превръща в пътуване без багаж и билет при нас, само с карта. Но няма да ви лъжем, че знаем колко е приятно това и самите ние често се изкушаваме да си позволим колегите да ни направят и на нас. Тези, които се грижат за Вас, също имат нужда в края на работния ден да бъдат докоснати... Затова те толкова добре откликват на историята за масажа, който води до лично преживяване, разтоварва от натрупаната умора и ни връща свободата на утрешното движение. Той е нашето изразно средство, чрез което си служим всеки ден за да постигнем онази магия, докосвайки Клиента, без да се налага да го убеждаваме, говорейки...
                                                   ... заповядайте и Вие, да повървим!


                                                                                                       (Авторска разработка)


                                                       Dr.Χρήστο Χριστοφ/Osteopat  



Смисълът на живота ми бе да намеря своята Дарба.А  целта на живота ми бе да се науча как да раз-да-вам от нея на хората, животните и растенията - докосвайки ги. И така, тръгнах на едно голямо пътешествие, за което дори не подозирах, но не се отказах никога от нито една своя мечта заради времето, което ще ми отнеме, за да я постигна... Така се научих да давам на всеки мой ден шанса да бъде най-добрия в живота ми и да го ценя, докато е в ръцете ми, защото друг може да нямам. И едва тогава съдбата ми показа, че тя не е въпрос на шанс (който все чаках - преди), а е въпрос на избор (който правя всеки миг - сега). Защото за нея не се чака, тя се постига с действия.

Прочетох в една книга, че ако не се науча да мечтая за нещо голямо, други хора ще го направят вместо мен, а аз ще трябва „да им помагам“ да сбъдват своята/тяхната си мечта, но не и моята такаваЗа това добре дошли в моята мечта. Мечтата да създавам изключителни неща, които да подобряват живота на човечеството като цяло и да помогнат на света да бъде малко по-добро място от това, което сме заварили...

Едни от най-хубавите неща в моя живот не са нито „гонени“ , нито преследвани като големи цели, но са из-мечта-ни. И всяко мое преживяване  оказа влияние върху личната ми карта на света. Нещо повече - колкото по-емоционално резонира то в мен, толкова по-дълбоко е въздействието му върху живота ми. Когато правя нещо, на което се наслаждавам, тогава е много по-лесно да бъда сияещ, а времето тогава лети неусетно! Всеки от нас може да прави онова, което умее да прави най-добре, да го прави с любов и от сърце и осъществява призванието си, като се съобрази с Божествения план и да бъде в полза на другите, като така може да дава своя принос за промяната в света. Това е истинска помощ. Защото да правя нещо с правилно отношение означава, че работата ми повдига енергията на хората около мен, без да го разбирам и тогава осъзнах следното: Винаги един макар и малък жест на внимание, създава безкраен вълнообразен ефект, който  се връща отново и отново към мен, дори без да подозирам! Така възможностите да съм в услуга на всеки един човек, когото срещна, са безкрайни. И пътят ми става ясен и чист, защото двете посоки на енергийния обмен в живота ми – това, което се влива и това, което се излива в него - са в равновесие.

За мен е най-важно качеството на това, което съм създал, е да бъде такова, каквото е било от първия ден и доверието, което се изгражда на база случване от самото начало. И дори след 100-200 години продължителите на делото ми да знаят точните параметри на продукта и неговата сила.

                          С уважение: Христо от Лясковец-Христов